söndag 24 juli 2011

När det är semester då ska man jobba!







Japp då hade man firat in semestern och det var dags att börja jobba. Ja jag tycker det är ett bra tillfälle att jobba extra när jag är ledig, så när Sara frågade om jag ville jobba på bröllop så sa jag naturligtvis ja :) Så tretton timmar blev det och jag kan säga att jag var torr om fötterna i en halvtimme så resten av tiden kippade jag runt i blöta arbetsskor, men det gjorde inget, hela dagen och omgivningen var fylld av kärlek och vi blev så väl omhändertagna och emottagna. Vilka underbara människor! Vigseln var borgelig (ja det skar i mitt bröllopshjärta ) av nåt kommunalråd, sedan följde också en namngivning av deras son. Det hade byggts ett podie just för denna dag och allt var så vackert och genomtänkt. Det fanns tillochmed ett eget tält för barnvagnsparkering. That´s Sara liksom :) och vi var mycket tacksamma då det underlättade vårt arbete, tänk om alla kunde tänka så.





Efter middag och oändliga tal blev det dans och bar, med drinkar som Dräng, Piga, Greve och Grevinna och brudgummen åkte i poolen in på småtimmarna. En härlig kväll och jag var så trött när jag åkte hem att jag blev rädd varje gång vindrutetorkarna gick igång. Men idag är jag pigg och ska fira min namnsdag!:)













































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar