torsdag 18 augusti 2011

Eftervärk.....

Gårdagen firades ordentligt då jag varit på anställningsintervju som gick bra och blev faster! Tacopaj med girlsen och sedan balleparty med ytterligare girls för att kolla på årets fyrverkeri SM som jag på egen hand tillägnade familjen Pers-Melén. Sedan blev det en tur till Wasa där det sjöngs kareoke och flyddes ifrån en efterhängsen halvgrek. Efter missuppfattningar och annat så var det bara jag Olivia som hamnade på Hugos för skaka rumpa-läge och sen kom det, det som jag är såååå emot och som jag (nästan) aldrig gör EFTERFEST! Det borde heta eftervärk för det är det enda det ger.....men det var trevligt och den innhöll allt, en trubadur, ett imponerat fan, en som kräks och en som vill gå och sova. Men jag skrattar säkert åt det här till kvällen , så fort jag kan släppa mitt huvud......för då fortsätter augustifesten med Rix FM festival!
Detta var också kvällens enda bild, Olivia och "lill-killen" Jyrki. Jolå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar