måndag 22 augusti 2011

Första asbest....ehh arbetsdagen.....

Så var då semestern slut och jag fick ta och pallra mig upp i ottan imorse, efter tio snoozningar, tur man bor själv, så tog jag mig hjälpligt upp på benen. Nä fy vad jag inte hade nån lust, och bättre blev det inte på jobbet, min vikarie hade slutat en vecka tidigare och det innbär att en vecka av ogjort pappersarbete väntade mig! Ni ska ha tack.... Men lite glädje blev det dock när jag såg att jag gått vidare för intervju no 2 på jobbintervjun jag var på förra veckan. Då blev det lite lättare. Så är det ju faktiskt tisdag och " quiznight" imorgon, och sen kommer onsdag och nästan helg! Ja det här ska nog gå alldeles galant! Bit ihop bara!
ikväll har jag suttit och asgarvat åt Hoolywoodfruar, alltså nä, man kan inte vara så där på riktigt, och jag vill ha Maria Montazami på alla mina tillställningar i vinter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar