måndag 15 augusti 2011

Repdag.

Vaknade halv sex i morse efter en riktigt sömnlös natt. Jag tror jag avverkade alla problem tänkbara medan jag for som en virvel runt i sängen. Men jag lyckades somna om till nio iaf och sedan blev det en runda runt strömmen då fusket med motionen pågått alltför länge.
På eftermiddagen blev det fika på Färgagården med Anders och sedan åkte vi ner på stan för att köpa en ny kökslampa till mig, något jag väntat på länge men inte hittat nån bra men nu skog jag till på en! Kl. halv sju var det äntligen dax att repa med bästa bandet, John Daniel. Som jag längtat och nu får jag vänta ända till lördag innan gig. Det var ett riktigt bra rep och vi gick igenom saker vi inte pratat om förut och trots att Nicke ser sig som Bill Wyman, Johan aldrig tittar upp, Foppa gör små flaxrörelser och Sara inte vill framstå som en nötskrika så kommer vi att ha ett asbra gig på lördag som ni INTE vill missa! Nu ska jag väl nöta nån film och se om jag även idag lider av insomnia....:)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar