torsdag 29 september 2011

Avstånd

Hade idag en diskussion med en kompis som träffat ytterligare en kille i rade av dom som kör all in i två veckor för att sedan komma med linen " alltså jag känner att du kanske känner mera för mig än vad jag gör för dig och jag vill ju inte ha nåt seriöst".
Ok nu benar vi ut detta.
En kille och en tjej träffas, av nån anledning sker detta, ett tycke på nåt vis har ju uppstått ( ja även om klockan är kvart i fem en söndagsmorgon) , dom träffas igen, av samma anledning kan vi anta, och det finns ju bara två saker som hänt här då. Antingen är det kärlek vid första ögonkastet och båda är hals över huvud kära! Eller så har den ena fått mera känslor än den andra. Hur som helst så är det iallafall båda som ses! Ska då den som fått känslor  be om ursäkt? Och isåfall för vad?? För att den tycker om en person???? Hmmm....var har kärleken tagit vägen? Tror alla att de ska leva i all evighet och " prova" sig runt innan det är dags att bestämma sig? Vill verkligen alla leva ensamma? Nä jag har bara en sak att säga; ta inte kontakt med det motsatta könet om ni känner att kärlek är farlig, ta saken i egna händer om det är nu det ni måste! Härmed kastar jag en förbannelse över alla er som gör detta mot någon som ni stöter på, må ni leva ett kärlekslöstliv och aldrig bli omtyckta! Länge leve den ÄKTA kärleken.
Och till dig som jag pratade med detta om idag; ge inte upp! Den finns, jag vet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar