lördag 10 september 2011

Mmmmjorå.

När man är hemma och är sjuk har man en massa ensamtid , ja när man är ensam alltså. Då behöver man trevligt sällskap och det har jag hittat i Dean och Sam. Mina killar hela veckan. Ja ärlskar ju serier och filmer som handlar om det övernaturliga och det pysslar dom här med i serien Supernatural, och förutom att titeln får mig att gnola på en helt värdelös låt med samma namn, så är jag helt hooked på den här nu. Ja och det är ju inte så att dom gör ont att titta på...... Karin och Ida var ju på spökvandring igår men jag undrar om dom snubbarna kunde mäta sig med dom här? Hmmm nä. Så nu blir det ett avsnitt till innan det är dags att åka till Söderköping på Gästabud! Äntligen får jag ta på mig medeltidskläder igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar