onsdag 28 september 2011

Movie night!

Igår blev det bio med Karin, Anders och Rille. Vi såg Colombiana vilket var den bästa filmen på länge. men det var också det enda som var bra. Vi hade ju lyckats boka i den minsta salongen och satt som ostbågar i stolarna som var byggda för smurfar tydligen, en stor man och hans lungsjuka familj hostade sig igenom hela föreställningen och när filmen skulle börja så ville den inte det. Vaktmästaren eller vad man nu är när man jobbar på en biograf, kom in för att kolla så filmen gått igång upptäckte då att den faktiskt kommit igång, fem minuter IN i filmen och utan ljud. Han frågade då " vill ni den från början"? Ehh ja tack. " Då måste jag spola tillbaka å det tar TIO minuter" Svaret blev enhälligt " TIO MINUTER" då blev han rabiat och skrek med den pipigaste tonen tänkbar " vill ni se den från början eller" ???!!! Jag kände mig som jag var på fritidsgårn och retat upp ledaren. Så vaktmästare heter det nog inte hans titel var nog BIOpolär snarare...... Rille var den enda jag lyckades fota också denna kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar