måndag 24 oktober 2011

Anders födelsedag!

I lördags var det Anders födelsedag. Karin och jag hade köpt ett spel som vi spelade i somras " Hur fan visste du det?" till honom i present. Han hade fixat kycklingspett och potatissallad som vi fick när vi kom och sedan lite ostbricka till spelet! Riktigt nice. Efter det drog vi ner till Bish och sen Wasa och Hugos. Jag kan ändå summera denna kväll med att jag vill ALDRIG mera höra av nån som sitter invaggad i ett förhållande " men du kanske ska ta och träffa den och den istället" , jag träffade en snubbe som verkade jättetrevlig tills han senare under kvällen klämmer " vet du vad jag skulle vilja göra nu ( här förväntade jag inte mig det här svaret när jag sa nej) " jag skulle vilja ta med en kille hem och kötta sönder honom med en yxa!" Okeeeej, du ska ha tack men så desperat är jag inte.......Så shut it i fortsättningen säger jag bara, dom där snubbarna ni pratar om existerar inte längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar