lördag 15 oktober 2011

Gigfredag med BDFM ...alltid för nära dig!

Gig för Världens Barn igår, och tyvärr lär dom ju inte bli mättare idag då uppslutningen var " mera case-ar än publik" men vi hade roligt!
Vår underbara komposition av människor! Jag skulle ha varit med på bilden men av nån anledning så missade självutlösaren på min kamera mig!

Så det här var det bästa som kunde åstakommas på den här sångerskan.....

Fullt ös....Det är nu det händer!

Johan slideade lite extra då han dejtade frugan på Meze innan giget....men Gessle skulle ha varit stolt

Sara in action

Vi är duktiga på att svänga åt sidan.....

Hängivna fans...

Underbara! Birra på Bish efter giget där jag fick lära mig att BDSM blir nåt helt annat när man inte kan säga " s " och att "Kiki" är tydligen ett svårt namn medan "Sawitri" är hur svenskt som helst! Kan bara säga whatch out for the erected strap- on!

Det största Gessle-fanet i norra Europa! Länge leve Roxette!

En otroligt rolig AG ( After Gig) kväll med en uppsjö av sköna människor. BTW så visste jag inte att Snickeriet-killen " jag har varit raggare va....haft flickvänner va" har en syrra som brukar campa! Skrattade så jag har kramp än idag....Spanx yall!

1 kommentar:

  1. Jag blev uppriktigt sagt orolig för dig när jag så BDFM raggla hem längs Kunsgatan på söndagen!!!!!!!

    SvaraRadera