fredag 21 oktober 2011

Jag och djurparken

Efter PM-mötet på morgonen så skulle jag göra min egna första tur i djurparken för att lära mig hitta för eventuella visningar. Det är första gången jag kör bil i djurparken och det behövdes då det var två plusgrader ute.....
Jag tänkte att det här stället skulle vara en bra början.....

Jaha...då återkommer jag ....

Nähä...jag som hade utrustning å allt...

Men den här killen var hemma iaf....lite creepy att vissa maskiner var igång, Skalman snurrade runt i en liten koja osv....lite som att vara i en miniatyrspökstad...

min nya favorit Snöleopard! Så coolt djur. klarar 50 minusgrader och är hur fina som helst!

Här hade jag förväntat mig en liten cockfight men dom stod bara å skrek åt varandra...

Den nya Safaribanan....ganska mäktig. men jag får vänta på att åka den då den tydligen var obemannad....wonder why...

En av mina nya jobbarkompisar...på behörigt avstånd

Vi har ju en nöjespark i Marineworld om ni missat det också...

Ärligt kan jag säga att jag inte vill vara närmare en varg än så här. Fick pappa bestämma så skulle den här inhägnaden vara tom....En mycket givande dag på Kolmårdens Djurpark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar