tisdag 25 oktober 2011

Tisdag i mitt hjärta!

Idag har jag varit med konferensen hela dagen och möblerat och stått i men har också lärt mig var Tigern, Lejonet, Snöleoparden och Vargen ligger på för våning, ja deras konferensrum heter så, även Giraffen, Delfinen och Surikaten har fått se mig.....jisses jag jobbar verkligen i en djurpark :)
Sedan kom nöje nummer två, som egentligen är nummer ett, dagen samtal....löve it!
nöje nummer tre är när Olivia ringer och påminner om quiz på Hugos, helt glömt, men vi loosade som vanligt, trots favvo temat Halloween. Men vi satte alla filmintron iallafall, tur man är skräckfilms freak....
Men gladast blev jag av min vän Jea s inlägg när hon skickade mig en länk med Bon Jovi, jag behövde den.....Love is all around!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar