söndag 22 januari 2012

Födelsedagarna!

Två kalas hann jag med igår! 
Dags för champagne och smörgåstårta på Lorentzberg hos Tess som fyllde år!

Fint uppdukat hos kvinnan som alltid har stil

Det var väldigt mycket mammor, barn och hundar. Men jag kan umgås med dom också även om vissa samtalsämnen ligger utanför mina ramar....

Födelsedagsbarnet själv, alltid lika snigg!

När jag såg en kissblöja tre cm från min Hermés kände jag att det var dags att byta kalas och  åkte till stan för cocktails på Indra för att fira Sawitri.....

...och Johans födelsedagar.

Appletini in it´s almaost best

Rebin ser sammanbiten ut som bartender tycker jag....

SEdan blev det Meze för 10 rätters!

Baba Ganusch ser nöjd ut. Sitter förmodligen och väntar på  mys med Mama Ganusch när han kom hem!

Foppa var lite melankolisk...eller bara hungrig?

Mera melankoli eller mera hunger?

God mat och ett fantastiskt trevligt sällskap!
Tackar alla mina vänner för en underbar lördag!

2 kommentarer:

  1. Tack för att du ville göra oss sällskap! Mina käkar värker än av allt skratt! Pöss

    SvaraRadera
  2. Men det va väl en självklarhet! Pöss!

    SvaraRadera