söndag 29 januari 2012

Min kväll!

Min dag som sagt!
Olivia var den enda som lyckades få en bra bild igår!

Jag hade nästan gjort cupcakes

Efter att Sawitri, Johan och Foppa lämnat oss för Hamilton, så lyckades vi andra 14 klämma in oss i köket för spel!

Hög koncentration när det är DM i Taboo, eller var det PM? Persiska Mästerskapet

Ida var glad

Daniel passade på att komma förbi när jag nästan var klar :)
Sjunger ni Botjitta nu igan jänter?

Min nya toaborste var mycket uppskattad av the Ståhlners och var både mic, tandborste.....

....och hårborste/uppsättare

Jag fick så många fina presenter och blommor!

Kvällen avslutades på ett rökigt VK, med Olivia placerad på toppen!
Tack Sawi, Johan, Foppa, Daniel, Ida, Jenny, Bell, Tonna, Erik, Ellie, Isac, Micke, Christian, Macke, Beccy, Malin och Olivia för en härlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar