måndag 26 mars 2012

Sämästerfunderingar....

Idag var det semme-snack på arbeit.
Jag bytte ju jobb i oktober så jag har ju tjänat in starka 13 dagar, betalda, som jag kan plocka ut.
Jo jag fick betalt för dom dagar jag hade innestående på mitt gamla jobb men den har gått till renovera/bil/ ifallatt det händer nåt-budgeten.
Jag är ju ensamstående, kan väl inte poängtera det nog, så då för man turn on the money om en säger så.
Jag har tre saker på min semme-lista; Enviken, Gotland och Rockstad Falun.
Alla som inte gett mig nåt i födelsedagspres, iår eller förra året eller alla andra år heller; jag önskar mig en VIP-biljett till Rockstad. Tack.
Jag skulle vilja vara ledig heeeeela sommaren och ha en obegränsad semme-budget!
Då skulle jag kunna vara hemma hos mamin i en månad, göra allt jag inte hinner annars här hemma och resa runt och träffa vänner.
Idag sa jag till en kollega på jobbet; tänk att man är mera vaken tid på jobbet än hemma och varje gång man får lön är det räkningar som pengarna går till först.
Nä om man skulle ta och komma på nåt vinstbringande snart!

1 kommentar: