onsdag 4 april 2012

Långtisdag!

Det kändes som gårdagen var himla lång! Jag hann med så mycket .
Först var jag ute på långpromenad med bästa Danne, som var så gullig och följde med. En himla massa gång och en himla massa prat, mycket trevligt.
Sen ringde en ensam Sawitri som satt som enda höna blad tupparna på O´learys och ville ha sällskap. Så då var det bara att byta om och trampa ner dit.
Trots så mycket så var jag ändå i säng 22.30. Det tycker jag är bra jobbat!
Idag är mitt huvudbry en vän jag inte vet hur jag ska nå fram till.
Han har lite problem med låtsaskompisar och tror inte att nån förstår det. Men det gör jag och det känns lite pinsamt att fråga en vuxen människa när det är dags att sluta leka med låtsasvänner och istället värdera dom som finns på riktigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar