söndag 28 oktober 2012

Mysbyxsöndag

Efter två kämpiga konferensdagar blev det en mycket lugn och skön helg.
Ibland behöver man umgänget för att komma igång med en ny vecka och ibland lugnet.
Jag behöver verkligen lugnet just nu.
Det som känns trist är att jag endast ser helgerna som en återhämtning för att prestera på jobbet.
Vilket innebär att just nu går mitt liv ut på en sak. Jobba.
Jo men det måste man för att överleva, men jag kan säga att det har aldrig krävts så mycket som nu och jag känner mig ibland otillräcklig.
Sedan är jag inne i nån slags "lyssna på Marie Fredriksson alt.Sade-och ligga under täcket och gömma mig"- period, om jag inte tränar som blivit min nya livlina.
Höstdepression incoming! Ge mig en ny sommar.

Kan jag inte få nog av just nu;
- Träning!!
- The Walking Dead
- Höstlöv
- Gott vin
- Träning igen!
- Ensamhet
- Pengar

Har jag fått totalt nog av; 
-  Hashtags. Jag förstår meningen ändå tack.
- Putande munnar och poser på FB bilder. Ge upp.
- Hjärtan och puss. Gulligt men inte i varje mening.
- Frågor och krav.
- Att min bil alltid behöver nåt.
- Att inte kunna träffa mina vänner som jag vill.
- För lite tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar