onsdag 31 oktober 2012

S.T.R.E.S.S

Jagkänner mig konstant stressad.
På morgonen, på jobbet, på väg hem, och hemma.
Det enda stället jag hittat en frizon är gymmet.
Ja jag vet att jag tjatar men jag vill poängtera hur viktigt det är för mig!

Alltså ni förstår inte hur det är att vara så stressad hela tiden.
Jag vill så mycket och tiden räcker inte till, jag vill också finnas för så många och där är jag bara en.
Det värsta är att jag blir verkligen sjuk av stressen och därför blir tränandet väldigt viktigt.
I helgen vet jag inte hur jag ska få till allt. Jag måste fixa mina vinterdäck då jag inte har några på, det är ganska väsentligt för min säkerhet, så ska jag hjälpa en kompis att flytta vilket också är viktigt, så är det träningen som ska in där också.....jaja vi får väl se hur det går med allt.
Idag åker jag upp till de nyfödda lejonungarna tror jag :)
Det var ju ett år sedan sist..ni minns va......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar