tisdag 23 oktober 2012

Viktigt!

I och med de nya beskeden om min väns sjukdomstillstånd skulle jag vilja göra ett inlägg där jag kräks över cancer och den fruktansvärda sjukdom som berövar oss nära och kära.
Men jag vill inte det utan istället vill jag uppmana er om att ta hand om varandra och göra varje dag viktig.
Skicka ett mess till en vän du inte pratat med på länge bara för att tala om att du bryr dig- skit i vad som varit i det förgångna, ring nån i familjen och säg att du saknar dem- det är inte så svårt att säga, ge en främling ett leende på gatan- du är inte bättre än honom när allt kommer omkring, skänk en slant till forskningen- du behöver iallafall inte den där senaste mobilen men dom behöver dina pengar.
När allt kommer omkring har Du ett ganska bra liv ändå-du är ju frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar