torsdag 6 december 2012

Konspiration?

Jag har en teori om att min granne är samma människa som en hovis på hotellet där jag jobbar. Eller så är dom syskon eller så konspirerar dom mot mig.
Precis som min granne så KONSTATERAR hon alltid att jag gjort fel!
Jag har nog aldrig fått ett mail som innehåller en fråga utan det är alltid ett konstaterande. Men sen kan hon nästla in en fråga så att man kan tro att hon ställt den från början.
" Det har blivit en missuppfattning mellan dig och kund. Dom skulle ha 3-rätters istället för två rätters?"
Precis som grannen som ställer en fråga och sedan fortsätter med att konstatera som att hon redan fåt svar!?

Nä, jag har inte alltid gjort rätt på mitt jobb, jag har bara jobbat där i ett år så jag håller ff på att lära mig rutinerna, dom tre som finns då det är tre som jobbar på min avdelning.
Men det är inte mitt fel VARJE gång som människan tycks tro.

Å ja jag har kanske varit lite högljudd i mitt musikspelande en eller två gånger men det betyder inte att det är hos mig det låter VARJE gång!

Usch vad jag vill byta värld en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar