måndag 21 januari 2013

De små sakerna....

Jag kan bli så glad av små saker.
Först och främst min dator som har ju helt fått spelet. Igår kunde jag inte ens skriva på den. Den blinkade och flimrade nåt så djävulskt!
Så jag fick göra ett inlägg utan text ...kul.
Jag fick ju panik och mailade min kompis som kan sina grejor.
" jag kommer imorgon" fick jag till svar.
Asså glädje.

Sen ett telefonsamtal av en vän som kan hur man lyfter hela min dag.
Bara små uppmuntrande ord som gör att man blir varm i hela kroppen och känner sig omtyckt.
Det behöver ju inte vara ett frieri varje gång som gör en glad :)

Men så vill jag ge en massa kärlek till min vän som går igenom en separation.
Det är inte roligt oavsett vem som tagit steget, men ibland får man inse att det inte gick.
Men livet går vidare och man kommer ut hel på andra sidan bara man vill.
Jag är glad att du anförtrodde dig till mig, och jag ska hjälpa dig så gott jag kan.

Jag sov åtta timmar i sträck inatt! Yey!
Det innebär att jag inte har personligheten av en massmördare trots att det är måndag....

De små sakerna.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar