torsdag 17 januari 2013

En vecka till......

Jag är ju så djupt inne i den här svackan så jag vet inte hur jag ska hitta ut.
Nu försöker jag tydligen renovera mig ur skiten då ja gsätter igång med ett hallprojekt, som ioch för sig blev klart på en dag , men jag led ju hyfsat av att badrummet skulle fixas.
Näe jag vet väl inte riktigt vad som är fel förutom att allt bara är tråkigt och jag är väl mest omotiverad till allt. Jo jag hittar ljusglimtar här och var men dom går typ lika snart över som dom kom.
Jag skulle så gärna vilja ha sol! Jag mår riktigt dåligt utan sol. och värme.
Skulle också önskat att min julklapp jag fick av mamma och pappa hade gått till nåt annat än en tvättmaskin och övriga  badrumsrenoveringstillbehör......
Men så är det när man bor själv. Då har man sig själv att lita på.
Jag vet att jag låter bitter , men det är bara att sluta läsa, svårare än så är det inte.
Min blogg-mitt klag.
Men just nu känner jag inte att livet går i den riktning jag önskat och jag blir svinless på folk som klagar när dom i själva verket har det jävligt bra.
Det är ganska trist emellanåt. Jag kan inte ens vara hemma och vara sjuk en vecka utan att hela min ekonomi rämnar. Det är inte roligt kan jag säga.
Men sånt är livet, och nu biter vi ihop och kör vidare, nån dag ska det väl lösa sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar