tisdag 8 januari 2013

Kiki krönikan del två

Så kommer då det sista halvåret och jag inser att det är nog den sämsta krönika jag gjort , men mina bilder hamnar på ett ställe och mitt bildprogram har tagit på mycket plats att jag måste deleta bilder för att kunna lägga upp.....ja ja whatever...här kommer det sista så ser vi 2013 som ett nytt år då jag behöver en ny dator!
JULI;  Familjesemester på Gotland och Carros turné premi med återbesök var höjdpunkterna denna månad!

AUGUSTI; Denna månad bestod av Rockstad Falun, en himla massa balkong partyn, övernattning i Svärdsklova, Medeltidsvecka på Gotland och jakten på solen som slutade i Budapest.

SEPTEMBER; Lelle lämnar mig för Australien, Ivan fyller 1 år och jag blir brunhårig.

OKTOBER; Lilla Alice föds denna månad och jag börjar träna på Factory fitness , månaden avslutas med årets största AW på  L de G.

NOVEMBER: Steini fuller 40 och har Rainbow Room fest, mamma och syster bjuder mig till Stockholm och Jesus Christ Superstar, mitt badrum börjar renoveras och vi går på en sjudundrande julshow på Arbis; Burlesque.

DECEMBER;  Pernilla gifter sig 121212 och julen blir månadens och höstens höjdare! Tack 2012, du sög mestadels men nu är det 2013 och nya tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar