tisdag 19 mars 2013

Can´t and can......

Har jag fått nog av just nu; 

Snö- inte helt oväntat, men nu får det vara slut på lappmöglet! Antingen det eller en resa till fjälls, för i stan ska det fan inte finnas nån snö!  

Alla som lägger upp länkade bilder på FB utan att veta vad dom gör-  ta bara alla som ska efterlysas, protester mot att folk säljer sina hundar och jämför dom med barn, jag säger som jag sagt till en annan ej tänkande person; man behöver ju inte klicka på " dela" så fort man ser nåt roligt. Tänk lite först.

Översittare- pinsamt. Pinsamt. Pinsamt. När andra människor tror att dom är så förbenat smartare än andra. Sorry, vi förstår mera än du tror.

Glappande käftar- sen tredjeklass har jag hanterat folk som inte kan vara tyst. Jag är vuxen nu. Håll tyst. I vuxen ålder kallas det förtroende och du kallas golbög among other.....

Avundsjuka- hate it hate it hate it. Men det är väl den som drabbas som lider mest. Gläds åt andra istället, nästa gång är det du som är glad över nåt då är det väl lite roligare om vi andra är glad med dig, inte åt dig.....?

Kan jag inte få nog av just nu: 

Sällskap- löve it löve it löve it.

Nya spellistor- sen jag började med "follow " på Spotify så har jag nya spellistor.Grrrrreat!

Mina underbara vänner- jag dog utan er.

Mina nya byxor- kan man ha samma byxor heeeeela tiden? Nä jag förstod det. Men dom är ju så jävla dyra att jag måste vänta till nästa månad att köpa ett par till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar