söndag 31 mars 2013

Roadtrip till påsklunch

Man kan inte annat än ha en släng av hemlängtan när det är familjehögtid och det märktes väl antagligen då m frågade lite fint igår kväll; Vill du åka hem så kan vi göra det imorgon om du vill?
Naaaaaaawwwwww...... Klart jag sa ja!

Så vi startade kl. 08.00 från Nkpg trots mitt fruktansvärda ryggskott som gör att jag går som en nittioåring!


Vi var inte dom enda på vägen, även om trafiken var light. Den här kärran körde vi om efter St Skedvi......


Jag ska aldrig mera klaga på hundpoop på gatan. I Enviken ser dom ut så här....


Lunch beställdes hos mamman till ett och hon hade gjort sin underbara nubbesallad och M fick dricka nubbe med pappan till det


Sen hann vi med ett besök hos en jag saknar jämt, jämt, jämt! En lite krasslig Nova Li.


Men hon spelade Lilla Snigel, sjöng Mana-Mana och dansade Gagnamstyle för oss. M fick också nytt smeknamn "Pytte".....


Så provade vi ny väg hem. Skönt att se nåt annat och skönt att slippa köra kan jag säga


En underbar dag med underbara människor som jag bara adore! Och tack Micke för att du möjliggjorde en roadtrip hem! Kung!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar