onsdag 20 mars 2013

Your hired! Eller......

Denna var hysteriskt rolig!
För er som inte kan engelska .

" Dynamisk basist ledig ( Nashville vissa restriktioner)
Basist tillgänglig för BETALDA GIG. Jag spelar endast i G, C, D. Om era låtar inte är i G, vänligen ändra dem till G. Om era låtar innehåller ett Em eller Bm eller nåt annat krånglit kommer jag förmodligen att hoppa över dem.
Eller så kan jag lära med dom ackorden för typ 30 dollar ackordet.
Om du vill att jag ska göra nåt finlir som typ pendla fram och tillbaka mellan G och D medan du håller ett G så kan du glömma det för jag spelar mest grunder.

Jag vill ha minst 100 dollar per gig och spelningar i närområdet. Annars 5 dollar per miles för gig utanför stan.
Se till att gigen ligger längs Metro Nashville busslinje annars får ni hämta mig hemma.
Jag måste dock vara hemma innan 23 pga lite juridiska problem.

Heller inga gig inom 500 yardsfrån en skola, parks eller leksplats. "

Hahahahaa...jag tyckte den var jätterolig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar