onsdag 3 april 2013

Dags igen....

...att börja bli trött på FB -statusar.
Jag listar mina topp fem värsta:

5.   Sjuka barn.
Alla, I mean it, ALLA ska fota sina sjuka barn.
Alltså jag har inget mot varken barn eller sjukdomar som kommer med dom men snälla. Lite snor eller feber är inte det typ vardag med små barn??
Alla åldrar.

4.  Bekräftelsefoton.

" ååå guuud vilken dålig bild det här är"
Svar från femton vänner inom en minut "nääääeeee gumman, gumsigumman , världens bästaste så finig du är"
Ja det är väl nåt bra syfte med det också. Typ.
Mest tjejer under tjugofem. Å vissa killar över trettio.....

3. Frågeställningar

" Varför är det så dålig personal på ICA jämnt" , " varför får jag läkartid i en annan kommun"?
Ja jag vet inte men vore det inte bättre att ställa frågan direkt till dom?? Eller förväntar man sig att FB the allmighty ska svara på det?

2. Skryt.

Japp den lilla favoriten ligger kvar.
" Jag har ett så jävla tråkigt liv att jag måste lägga upp varje gång jag reser nånstans eller köper nåt."
Bäst är det väl ändå att hänga kvar i en jobbstatus som inte existerar längre.
Är det nåt fel med att bara vara du?
FB har blivit måttet på hur din standard ser ut.

1. Idiotkommentarer vs. inga svar.

Ja den här rackarn har ju hängt i hasorna ett tag.
Pajasar som svarar , bittert, upp på dina inlägg. Dom kan vara helt oskyldiga, ej riktade mot nån, men nån måste komma in och sänka dig och den ordentligt.
Inte för att dom måste utan för att dom kan.  Ta ditt miserabla liv å gå nån annanstans!

Så har vi ju dom som lägger upp statusar som man svarar upp på men inte inläggsägaren??
Varför ? Ville du bara göra ett konstaterande?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar