tisdag 2 april 2013

Påskgodis

Annandag påsk.
Annandag låter så jäkla tråkigt, och det är det ju också för det innebär sista lediga dagen. Det borde finnas en till dag efter annandagen som inte heter nåt.
Så man kan vila lite till. Vila efter vilan liksom.
I söndagskväll kom vi ju som sagt från Enviken runt halv nio och då var det bråttom.
M skulle ner på Aqua, för att lyssna på Dannes set mellan 21-23 och vi hade ju bestämt oss för att göra pizza på lördagens rester. Men vi hann...typ...han blev väl lite sen.
Men jeebus vilken god pizza.
Själv stannade jag och mitt ryggskott hemma och badade.
Det innebar att jag igår kunde gå igen och jag och Tonna gjorde en runda runt strömmen.
Det blev också en sväng till när M slutade jobba. Men då sullade vi mest runt på kyrkogården och läste på gravstenarna. Nu vet jag hur Mickes ska se ut......kommer inte alls att bli akward att berättade det för omvärlden.....
Bifogar en bild på Lelles nytattade arm också. Hon skickade den över helgen och det ska tydligen vara en bläckfick med en massa sugkoppar.....det blir spännande att se...
Nu är det dags att arbeta i fyra dagar.......





2 kommentarer:

  1. men så fint, där var ju jag också. gillar att jag får va med på ett hörn. :) saknar dig min långtbortasambo. puss!

    SvaraRadera
  2. Ja det klart du får va määä! Saknar dig med min alldelesförlångtborta sambo! Pöss!

    SvaraRadera