söndag 26 maj 2013

Kärlek

Det var lite tungt igår efter fredagens roligheter men det rätade upp sig mot kvällen när jag och Jempisch stegade upp till sista Burlesque-kvällen!
För övrigt den bästa kvällen av alla dom jag sett. En kille sa till mig" alltså om jag sett det här i Vegas hade jag varit nöjd", det är väl ett riktigt bra betyg!
Hursomhelst så träffade vi på grabbgänget som hade svensexa för Kaparn som ska gifta sig.
Stackarn.
Vi vet ju alla att kärlek oftast är kopplat till inbillningssjuka...
Rasta som var med i fredags hade nog en ännu tyngre dag när han vaknade och knappt vaken drog i väg för att börja partaja igen, han måste ha en otroligt förstående kärlek hemma då han slängde på sig gårdagens kläder och drog iväg!
Mattis var mest bekymrad över att hans fru skulle få veta att han pussat en annan tjej på kinden och ville att vi alla skulle intyga att det var väldigt oskyldigt....varför känner jag ordspråket " ingen rök utan eld" ligger nära tillhands....?
Mina eviga kärlekar Erik och Isac följde oss i natten ner till Larrys där det dansades , å då menar jag att ALLA dansade! Jo även Erik som aldrig tar ett danssteg i onödan.
Men det är väl bara att do as the stupid does...det är kärlek det!
Mina fina!
Mina ljuspunkter i livet!
Tack för en härlig helg.

Rasta hittade en svamp som förgyllde gruppfotot.

Kaparn i en mycket tajt outfit, trots att han var självlysande så tappade de bort honom...

Isac het på dansgolvet som vanligt

Erik i en ovanlig pose

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar