onsdag 21 augusti 2013

Älskade vän!

Jag och Jea har varit vänner i över tjugo år.
20 år.
Det är svinlänge och det innebär att vi blev vänner när vi var typ 7.....
Trots att vi båda flyttat åt olika håll, tillbaka igen och iväg igen så har vår vänskap och kärlek bestått.
Vi behöver inte prata varje dag för att veta att vi finns för varandra.
Jag behöver aldrig tveka på om hon står vid min sida, tror på mig och är en lojal vän.
För det är en självklarhet.
Hon behöver inte heller tveka, och det tror jag inte heller att hon gör.
Jag är alltid välkommen till henne och hon till mig.
Jag kan vara usel på att höra av mig emellanåt, likaså hon, men det gör liksom inget för nästa gång vi ses är allt som vanligt.
Inga konstigheter eller obekväma känslor.
Det är vänskap.
Vänskap för alltid.
Hon är också den underbaraste som köper små presenter när dom är i USA.
Och ofta från Victorias Secret....
Och jag skäms och vill inte att hon ska köpa till mig.
" Din min när du öppnar är obetalbar " säger hon...
Det betyder att hon blir glad när jag blir glad, och då blir jag glad.....som en cirkel.
Jag älskar min vän så högt och hoppas att vi alltid ska finnas för varandra!
Could it be better...

Två tåringar kom oxå i paketet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar