måndag 16 september 2013

Förlåt!!

Jag vet!! Jag har inte bloggat på hela helgen!
Jag ska skämmas....
Men det blir ofta så när jag inte gör något särskilt. I torsdags var jag så trött att jag sa redan då att inget kommer att ske den här helgen.
Och fredagen var inte bättre. Jag var heeeeelt slut.
Så när klockan var nio ville jag bara sova!
Det resulterade i en tidig lördagsmorgon och jag vaknade utvilad, pigg och ville bara ut och springa, vilket jag också gjorde.
Sedan blev det ett litet besök av Tonna som jag inte träffat sen hans olycka då han gjorde illa ryggen och det var trevligt.
Lördagskvällen blev också lugn, jag hade nog kunnat gjort nåt , men inbjudningarna haglade inte och ingen verkade vara hemma och göra nåt heller.
Men det gjorde inget då söndagen fick bli en träningsdag det också.
Då passade jag på att ta denna bild.
Solen var i en perfekt glänta! Underbar blev den!
Kändes som det sista av sommaren.....
Nu tar vi och jobbar en vecka igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar