tisdag 3 september 2013

NEJ.

Jag började göra ett inlägg om en händelse och en person som sårat mig otroligt mycket under sommaren. Men när jag skrivit färdigt hela inlägget då var jag klar.
Det räckte tydligen.
Jag behövde inte publicera det. Ingen annan behövde ta del av det .
Om personen skulle läst det skulle denne iallafall inte ta åt sig eller förstå hur illa den har gjort mig.
Jag kommer förmodligen aldrig att förstå och förmodligen aldrig att få en förklaring, och jag kommer alltid att förundras över hur man väljer att vara elak, medvetet elak , före vänlig.
Men jag kommer att lägga det bakom mig och anse att jag är större än denna lilla person som jag på sista tiden fått bekräftat är inte speciellt omtyckt av någon....
Tur att jag har så mycket god energi omkring mig så att jag inte drogs ner totalt av detta.
Nu går vi vidare! Prinsessan ska ha barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar