fredag 6 september 2013

Ny åkomma?

Jag vet att vi  ( då menar jag oss över 30) ofta blir pekade på och anklagade för att försöka var yngre än vi är.
Nja det skulle jag inte vilja påstå, då jag har en vän som konstant i veckor har beklagat sig över att hon kommit i klimakteriet och ständigt talar om hur gammal hon är.
Så nä, ingen risk att vi sitter och mörkar åldern här inte.
Även om jag ibland skulle vilja stoppa tiden av olika anledningar så tror jag aldrig att jag försökt BETE mig yngre än jag är....även om jag kanske ljugit om hur gammal jag varit.
Men nu har jag sett en trend bland mina FB-killkompisar runt 30-35-40 års åldern.
Dom har börjat skriva som småbarn, eller så har dom alltid gjort det många " han " där det ska vara "honom", alltid ett "juh" istället för " ju".....please...vi tycker om er som ni är!
Ni får jättegärna vara 30-40 det gör inget.
När ni försöker vara yngre skäms vi lite, för vi vet hur gamla ni är.....just sayin....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar