söndag 20 oktober 2013

Egoboost

Efter att ha haft en period av en massa negativa känslor så kände jag att det var dags för en egodag.
Å yes det blev det! Först tattoo hos Sussi, där vi också fick uppleva hur hennes katt åt en fin lite fjäril....vi var som tur var klara med tattoon.
Sedan blev det frippaklipp och back to blond, since we have more fun!
Efter en stödvila så gick jag med Jemp och Tiny till deras kompis Mårten som hade fest i sin våning, ja det var verkligen en våning i ordets rätta bemärkelse!
Inte lätt på foten men lätt på handen.

Nu är vi lika, jag och lillasyster, väntar nu på att lillebror gör "love"

Jag hoppas att jag aldrig måste raka av håret eller tappar det. Coonhead!

Blondes do have more fun!

3 kommentarer:

  1. Men sholla råå, jag är ju tjendis!

    SvaraRadera
  2. Joooråååsåååååaaaatttdäääääååååådääää

    SvaraRadera