måndag 28 oktober 2013

Enviken och halloweenfest!

I fredags skulle jag ha åkt hem, men jag insåg att jag låg långt efter i planeringen och valde att åka på lördagmorgon istället.
Guuu så skönt det var, jag tycker att det är lite mysigt så där tidigt och ingen mer än jag på vägen. Det känns lite äventyrligt! Men då ska jag alltså vara ledig, det är inte så att jag känner mig äventyrlig varje dag jag åker till jobbet....
Hur som helst så åkte jag rakt ut till Enviken på lördagen och hängde med Nova Li. Hon och mamin hjälpte mig göra räksnittar och pizzabullar till festen som stundade på kvällen, och så blev det en fika hos farmor.
Sedan in till Falun och till Daniel och Bella där det var dags att göra sig redo för halloweenfest med temat Celebrity Rehab! Jag hade lite svårt för temat så jag valde att vara dockan Billy i the Saw, ni vet han som åker runt på en trehjuling...ja ni som sett den fattar.
Men det blev bra ändå och vi hade så trevligt.
Dom går ju verkligen all in och hade gjort så coolt överallt!
Bakning och målning av muffinsformar. Sedan det vanliga " stensamtalet " till Novas kompis Chrille.

Gravstenar mötte oss i entrén, en stenad pumpa och förbudsskyltar på dörren. På bordet fanns drugs of any kind ( allt fejk förstås om ingen fattade det)

Mary var en kuslig kopia av Amy Winehouse, brorsan inte så kuslig kopia av Bob Marley, jag som Billy och Steini som Slash

Daniel och Bella som Super Mario och Luigi, vi hade två Mario på kvällen då Keno också var det. Vi var också i samma lag på tävlingen då man skulle para ihop rätt artist med rätt drog. 

Sid Vicious och Janis Joplin va på plats och fick välkomstdrink i spruta, toan såg ut som en knartkarkvart och Bob snortade nåt vitt pulver medan Nikki Sixx valde nåt grönt pulver.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar