fredag 11 oktober 2013

Konferens och lekar!

Under torsdag och fredag har vi GAI-genomgång på jobbet. Det är Glad Artist Index och en mätning som PRS gör för att se hur de anställda mår, väldigt bra om ni frågar mig.
Det är alltid trevligt att umgås med sina kollegor, speciellt eftersom en del av mina sitter i Stockholm.
Men jag valde att inte sova kvar på Vildmarkshotellet, är inte riktigt i fas med mig själv än och känner att jag trivs bäst hemma....
Förmiddag med Minfulness och KBT, mycket bra! 

Det verkar dock inte som jag ska åka hemifrån speciellt ofta! Göllisar!!!!

Det Kreativa Uppdraget tävlades det i men jag är bättre på quiz uppenbarligen! Hela sälj iallfall utom.....

..Ullis som sagt upp sig och inte fick vara med förrän på middagen! Gonna miss you woman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar