tisdag 15 oktober 2013

Kvällsnöje

Det är så trist när min sambo åker till Falun och lämnar mig ensam.
Det blir verkligen skitensamt.
Men igår va en helt okej kväll ändå.
Jenny ringde och vi pratade länge. Det var så skönt att få babbla av sig och vi har inte pratat på så himla länge så det var riktigt gött. Hon ska ju kalva snart så jag ska skynda mig dit i dagarna om hon inte hinner upp till sjukan innan.
Sen messade min syster dom här fina bilderna, jag antar att hon var hemma hos mamman och letade i gömmorna. Ja jag fick mig ett gott skratt iallafall!
Som ett Carl Larsson-vykort direkt från Persiska Palatset i Enviken. Syrrans obeservation var " du tog inte den stora kaveln" Men jag antar att jag inte fick för mamman. Kan också tro att syster inte fick komma i närheten av degen....

Obligatoriska examenskortet. Varje år och samma buske. Tycker syster ser lite nyvaken ut....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar