måndag 4 november 2013

Halloween å dää

Lördagen började mycket bra och aktiviteten var hög! en rask runda runt strömmen och lite frukost handling. Sedan lite frulle och seriemys med min sambo som vid skrivande stund har lämnat mig för min kusin...det där lät som ett riktigt Glamour-drama...men så är det ju inte riktigt!
Sedan följer dagen i bilder...
Premiär av Uniqe´s fotostudio, och här har ni fotograferna. De mingelfotar på Harrys och det var jättetrevligt att få en inbjudan .Vi kommer ju att jobba tillsammans!

Efter lite övertalning fick jag Jemps att gå med på utklädning till kvällen! PIRATER skulle vi vara....

....men utanför min dörr stod en flygvärdinna? Men Sussi kom senare och hon var pirat iallafall!

På Harrys var hela personalen jättefina! Kockarna hade jobbat som slaktare hela dagen, och sedan de obligatoriska skräckisarna...  Mycket rolig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar