söndag 10 november 2013

Happenings

Jag ber om ursäkt för mina sena inlägg men jag skyller allt på mitt nya arbete..
ja det är ju alltså positivt.
Jag har så mycket i mitt huvud just nu att det finns vissa saker som få stå tillbaka.
Men en återblick på veckan:
I måndags städade jag galen här hemma för att jag vet att det kommer att prioriteras bort sen, emellanåt jobbade jag lite i telefonen och på mail, tisdag och onsdag möten på nya jobbet.
Ja jag hade tagit semester för att andas emellan mina jobb men det gick ju i stöpet.
jag är ju så taggad!
Torsdag, jobbade på förmiddagen och sen åkte jag till Falun för att gå på möte med familjen på LRF.
Vi är ju skogsmänniskor så då får man gå på sånt ibland....
Sedan tillbaka till Norrköping för att arbeta hela helgen!
Och jag har verkligen bara jobbat och sovit!
Förlåt till er som blir lidande, men nu får ni klara er med den strimma ni kan få av mig på ett tag!
Familjen Annorlunda på LRF och jag på en tur runt strömmen i regnvädret för att få lite ny energi!

Min nya arbetsplats där ni kan träffa mig! Välkommen till Harrys i  Norrköping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar