tisdag 21 januari 2014

Gala!

Då var man bjuden igen på dessa krögarinvitationer! Kul!
Igår var det Spelgalan i Stockholm och på Waterfront Hotel.
Jag vaknade ivrig och......SJUK!!!
Varför ska det hända saker när jag ska göra nåt roligt!!`?? Blir galen asså!
Men mina nya kompisar Alvedon , Ipren och Strepsils försäkrade mig om att det skulle gå ändå och det gjorde det.
Trots en väldigt lugn kväll , knappt innehållande alkohol är det  idag en utslagen Kiki i soffan..... Allt har ett pris det här va mitt men det var det värt!
Elegant och påkostat som vanligt!
Fint med skagentoast till förrätt, rosekalv till varmrätt och choklad crisp till dessert.

Petter var en av artisterna

En galen jonglör var en annan..

Vacker kvällsutsikt från hotellfönstret!

Godmorgon Stockholm med frukost på rummet! Jo man tackar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar