onsdag 1 januari 2014

Hej då 2013

Ännu ett år att arkivera och ännu ett år av händelser..
Nyårsafton spenderades med att jobba och det var jag mycket nöjd med. Jag tycker alla slags aftnar man måste tillbringa i stan är rena amatörmardrömmen så att gå ut är liksom ingen höjdare och oftast så drar den med sig prestationsångest och annat trams.
Facebook fylls av vilder på mat, dukningar, selfies ( bilder på sig själv) i nyaste klänningen, ånglande lyckliga par och annat. Jag tänker och hoppas att alla som inte valt att var ensamma, dom som inte fått nån inbjudan till fräna festen eller mysiga middagen inte går in på FB en sån här kväll för det vore mardrömmen kan jag tänka!
Så därav min lycka över att få jobba. Jag har en helt otroligt duktig personalstab som gjorde nyår för våra gäster mycket bra, även om den inhyrda personalen inte var värd sin lön.....
Efter jobbet blev det lite skumpa med kollegorna vilket var behövligt och mycket roligt!
Gott Nytt på er då jag kommer inte att säga att 2014 kommer att vara mitt år för det håller inte iallafall, jag kommer bara hoppas på att jag kan göra de rätta besluten, att jag får ha kärlek och värme omkring mig och att jag kan ge det tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar