fredag 24 januari 2014

Kärleken!

Han är tillbaka.
Tysken.
Ett helt dygn fick han sova borta.
Min punka berodde tydligen på lite slarv från min ordinarie mekaniker. Slangen som lagts in i däcket hade skavts sönder av smuts som inte var borttaget när slangen las in.....Fy skäms!
Hur som helst så fixade dom det och inte nog med det så handtvättade som bilen och gjorde den såååå fin!
Värt varenda krona, som inte var så många. Då försvann all gammal asfalt och trams som inte år bort i "kör-igenom" tvätten på macken.
Trevliga var dom också, och sa ingenting alls dumt när jag frågade om "påsättning ingick i priset"...jag menade förstås av hjulet! Men jag hörde grodan när jag sa den...
Nu ska det arbetas lite idag, men imorgon blir det lite festligheter då nån tydligen fyller år...
Trevlig helg å däää!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar