måndag 6 januari 2014

När kärleken dör ut....

Det var årets snöigaste dag när våra vägar möttes. Men det var kärlek vid första ögonkastet!
Stolt, stark och obeveklig stod han där. Jag föll direkt!
Men det tog inte lång stund förrän den smekmånaden var över och han började göra mig besviken...
Han kanske inte var som alla andra? Eller var han som alla andra?
Jag kände hur detta inte skulle bli något långvarigt.
Han tappade sin fägring mer och mer och det var som han inte brydde sig om hur han såg ut längre, jag tyckte att han började lukta illa också,men jag höll god min och tittade lika kärleksfullt på honom som alltid.
Dock visste jag med mig själv att jag en tid har sneglat på andra i smyg så var jag fast besluten att han skulle få stanna, jag hade ju gjort mitt val!
Även om jag tyckte att han kört med falsk marknadsföring i början, även om han skitade ner mina golv, även om han inte ens kunde anstränga sig när jag hade gäster!
Men så i går fick jag nog!
" UUUUUT!" var det enda jag kunde tänka och besvikelsen var överväldigande! Jag rev av honom all glans, och lät honom stå med skammen en stund innan jag brutalt kastade ut honom i kylan!
Adjö!Goodbye! Adios!Tack för tiden vi fick tillsammans!











TACK ÅRETS JULGRAN 2013 HA DET BRA I GRANHIMLEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar