fredag 18 april 2014

Skärtorsdag...

...EMO-dagen eller Finlands nationaldag...kalla det vad ni vill, hos oss var det torsdag med quiz och nattklubb!
Vi kom trea med vårt Larryzz-lag men vi hade kunnat vinna om jag inte lyssnat på frk Windisch nu igen!
Nä, jag hade väl kunnat stå på mig också men man blir ju osäker när nån frågar "är du säker?"
Usch det är en riktigt obehaglig fråga...
Hur som helst nattklubben fylldes ju inte till bredden men vi visste ju inte riktigt hur det skulle se ut tyvärr...


Jag fick ta till moppen imorse då jag inte hade nåt städ bokat...lite snål när det kommer till röda dagar, då gör jag det hellre själv!

Bra bokat på quizet! Bilden är tagen av Tor och resten av bilderna finns på vår Harrys I Norrköping- FB sida.
Jag köpte ett gigantiskt påskägg till personalen men det försvann snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar