tisdag 10 juni 2014

Okej....

...jag är svintrött på FOTBILDER på FB.
Har du inte bebisfötter, då har vi en åldersgräns på ca 5 år, eller är fotmodell eller nåt så vill jag inte se dina fötter.
Vem i hela he.... har kommit på att nån vill se fötter på Insta och FB??!
Fötter är urk och en liten spya i munnen!
Va som folk och ta en selfie!
Inte lägg upp dina i min värld skeva och otäcka fötter på bild.
Jag tycker om att se ansikten!

...jag är även svintrött på " bästa" och "bästaste".
Har alla gått och blivit dyslektiker??
Och om man slänger upp att man är med "bästa mamma" så undrar jag var är den sämsta? Eller sämstaste kanske....? För det är de fan ingen som skriver.
Puhhh.....jag blir så trött.....

....är också lite trött på flygplats öl-bilden, " vi ska grilla och nu dricker jag en öl medans jag sköter grillen"-bilden, "titta hur jag ser ut när jag är nyvaken-bilden, titta hur jag ser ut när jag är trött-bilden...
Och snart kommer första doppet-bilderna att rasa in.

Mvh
Hoppas på flera fina selfies!

2 kommentarer: