lördag 23 augusti 2014

Parkhäng!

De krigssjungande dalapöjkarna var i Folkets Park och spelade igår, med sig hade dem D.A.D och Amaranthe.
Jag stod på gästlistan och tog med mig Erik & Ellie och Vicky. Jen skulle ha varit med men hon är ju "bara mamma" nu för tiden, som hennes som så fint uttryckte det, och orkade inte följa med.
Vi träffades hemma hos mig och Hollertz dök upp och joinade när vi tog spånkan upp.
Det var en jätterolig kväll!
Idag upplevde jag också något jag inte gjort på länge.
Jag var helt ensam hemma en lördag.
Jag har verkligen glömt hur dessa underbara lördagsmornar var.
Förr gick jag alltid upp och gick ut och gick och sedan gick hem och åt frukost.
Inte för att jag lider av mitt sällskap men ibland är det bara skönt att vara solokvist!
Men nu saknar jag my little pony....
Vi skulle betala spånkan men maskinen var trasig så vi ofrivilligt plankade!

Vicky och Ellie drack Loka....eller....?

Long time no hear.D.A.D! 

Coolaste basarna jag sett och bytte hela tiden

Rockers gänget

Så var det dags för dalapöjkarna! Som Vicky sa" dom är ju bra men va synd att dom pratar skånska".....???!!

Lite toaklotter hittade jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar