lördag 9 augusti 2014

Så var det slut.....

Korta dagar och korta nätter....Så kändes det som och vi kommer aldrig mera att vara på Gotland i tre dagar mera! Man hinner ju inte ens börja andas raukar förrän det är slut.
Jag älskar den här ön lika mycket som jag älskar att vara i Enviken ( nästan...) det är som mitt andra hem fastän jag inte har någon sådan anknytning, jag blev helt enkelt totalkär första gången jag kom dit, eller det var nog innan jag kom dit. Det har ju varit ett av mina önskeresemål tillsammans med New York. Men jag kan strunta i the Big Apple bara jag får åka till Rauklandet varje år!
I år svalde ön, en mobil, ett kreditkort och ev. en hårklämma....Shit happens!
Vi har trots det haft några härliga dagar och jag tackar ödmjukast för att fått besöka ön i år igen!
Mamman hittade jag på marknaden sista dagen, men hon stannar till söndag!

Hej då Visby!

2 kommentarer: