fredag 12 september 2014

Från noll till två!

Ja jag kanske är galen som säger ja til att vara barnvakt till tvillingar på 10 månader! Men nu är det så att en av mina närmaste vänner lyckades med bedriften att få just två så då kan jag ju inte säga nej bara för det!
Sen är dom ju bara för goa!
Mitt fokus var att se till att båda var vid liv när mamman kom hem igen och det gick ju galant!
Jag jobbar ju liksom med vuxna som knappt kan ta hand om sig själv annars så det här var lite liknande....

Först gick vi på restaurang där det åt och dracks....

Sen blev det en liten stödvila under ett träd i parken för att orka med nästa matintag...

Lilly åt med god aptit, dock utan bordskick...

Tor gick all in och käkade direkt från bordet.... Ja lite som en dag på jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar