fredag 26 september 2014

Premiär!

På hösten och vintern har Norrköping en tendens till att bjuda in till premiärer!
Så även i år!
Nu var det den nya restaurangen, nattklubben, baren och hotellet Stadsvakten som öppnade!
Jag , Ida och Bella hade köpt en orkidé för att önska lycka till, det hade resten av deltagarna också!
Det var rena orkidéträdgården därinne!
Vi bjöds på smakprover från menyn och bubbel, precis som en premi ska vara.
Å vilken mat sen! Så gott! Min gamla ex-krok stod i köket så då förstod jag att maten skulle vara bra!
Favoriten blir nog hamburgaren, sedan är jag nyfiken på fisk och skaldjursgrytan som ska finnas på AW-menyn, då tonfisken var mycket bra.
Jag tror dom har värvat varenda bartender i hela stan också! :)
Vi hade en trevlig kväll och det var längesen det var vi tre!
Mina sköna bönor!

Stor och rymlig bar

Gott om plats och fönsterglas i taket

Med draperier kan dom dela av lite här och var i lokalen

Ja alla miner kanske inte är bra Ida T!

Bra med stekgrader-förklaring i menyn! Den missuppfattas ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar