tisdag 7 oktober 2014

Måndagskul!

Började dagen med en upplevelse på AF. Trevlig kille med självmordsbombar-look, ja han hade lite dåliga sociala-skills i början men det rättade vi till så hade vi ett bra samtal.
Sedan iväg och ränna på lite secon hand och jag upptäcker Hela Människan. Jeebus vilka priser! Hej då Myrorna med hutlösa vi-tror-vi-är-en -exklusiv-vintage-butik! Japp det blir ett besök nästan varje måndag iallafall!
Lite sömnad och sen till Sanna!
Strax innan jag ska in ringer min bror och berättar saker så jag tror jag ska ramla omkull av ilska! Det här är en av tillfällena jag önskar att jag bodde närmare honom!
Men Sanna väntade så snällt tills jag var färdigpratad, vilket också gjorde att jag lyckades försena tiden att träffa Daniela!
Vi hade bestämt oss för en AW ( även om ingen av oss jobbade igår) på Stadsvakten.
Men inga sura miner där och vi fick vår efterlängtade burgare som var himmelsk! Ni måste gå dit och äta den! Alltså den smälter i munnen! Nåväl ingen sen kväll blev det dock. Pantertanterna gick hem vid 20.30 och var nöjda med det!
Sanna vilar med en java medan jag pratar i telefon

Underbaraste burgaren i stada just nu!

Tack för en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar