torsdag 16 oktober 2014

Öppnar upp!

Igår öppnade vi upp till grannen! Ååååå det är så nära nu och det känns så bra. Det finns inte längre ett helt staket som skiljer oss åt utan nu är det en fin grind som går att öppna upp och gå emellan tomterna. Jag är ju uppvuxen med att ha nära till alla, familj och vänner, och det ska bli så skönt att vara nära familj och vänner igen. Barnen kan gå ut när de vill, gå till grannarna när de vill ( och kanske när grannarna vill också) jag kan gå ut när jag vill utan att behöva dela naturen med tusen personer i Folkparken. Jag känner en otrolig frihetskänsla och lycka! Klart jag kommer att sakna närheten till allt i stan, och till den fina Folkparken, Men det är bara tio minuter bort!

Det här är inte grinden, den är mycket finare och jag glömde att fota...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar